Als laatste van het stel…… - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Als laatste van het stel…… - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Als laatste van het stel……

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

06 Februari 2014 | Nederland, Eindhoven

…… staan Geertje en ik nu toch ook in de startblokken om naar India af te reizen. Het eerste verslag van Eefje (zie http://eefjee.waarbenjij.nu) vanuit het project JET maakte ons ongeduldig en nu ook mijn moeder goed is aangekomen en aan haar groepsreis in Noord-India is begonnen, kunnen we helemaal niet meer wachten!
Mijn vrienden Hans en Sonja vertrekken morgen en dan …… eindelijk……zaterdag om 12.55 uur vliegen wij ook richting Delhi.
Misschien hebben jullie de afgelopen weken het tv-programma 3opreis gezien. Presentator Dennis draaide een item in Noord-India en deed precies de route die Geertje en ik de eerste 6 dagen ook zullen doen. Zo kunnen we lekker even acclimatiseren en kan Geertje alle nieuwe indrukken een plekje geven, voordat we 3 weken aan de slag gaan op het project JET in Zuid-India.

Terwijl Geertje haar koffer in aan het pakken is, doe ik mijn beste een fikse verkoudheid de kop in te drukken. Beetje slecht gepland van me :-(
Ons volgende berichtje zal vanuit India zijn!

Groetjes, Annemieke

• 06 Februari 2014 - 22:08

Geertje:

Ik ben er klaar voor Annemieke!!! Mijn koffer is gepakt, morgen nog 1 dagje werken en dan op naar India!! :)

• 06 Februari 2014 - 22:20

Sjoerd:

Ik verheug me alweer op jou mooie verslagen. Geniet er van!

• 06 Februari 2014 - 22:55

Janny:

Annemiek en Geertje: Goede reis!

• 07 Februari 2014 - 08:52

Sandra:

Goede reis en geniet ervan!

• 07 Februari 2014 - 09:22

Corry:

Annemieke ,een goede reis en geniet ervan ,Ik verheug me weer op jou verhalen
    heel veel groetjes Corry

• 07 Februari 2014 - 12:12

Nettie:

Goede reis met zijn tweetjes en heel veel plezier in het noorden.

• 07 Februari 2014 - 19:04

Riky:

Fantastisch Geertje dat je dit gaat doen. Ik ben zo trots op je.Geniet van alle mooie dingen die je tegenkomt. Een geweldige reis!!!!!!!!!!

• 08 Februari 2014 - 10:38

Clemy:

Geertje en Annemieke, een hele goede reis. Dat het weer een prachtig avontuur mag worden. Kijk nu al uit naar de mooie verhalen. Xx

• 08 Februari 2014 - 16:03

Ton Verstraaten:

Goede reis voor jullie beiden en Annemieke: doe je moeder de groeten en wens ze veel plezier bij het verblijf op het project en de opening van de nieuwbouw!!!

• 08 Februari 2014 - 23:47

Francis :

Geniet Geertje van dit geweldig avontuur xxx