Laatste dag - Reisverslag uit Chinna Salem, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Chinna Salem, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Geertje

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

06 Maart 2014 | India, Chinna Salem

Jee……..onze laatste dag alweer….wat gaat een maand snel voorbij!
Deze laatste week hebben we nog veel geknutseld en gedanst. Ook hebben we nog met alle kinderen samen (dus met de kinderen die niet goed kunnen lopen) het spel trefbal gedaan. Dat was heel leuk, iedereen was zo fanatiek, dat was lachen!:)

Met de familie gezellig gekaart, zoals” pesten”. Vooral Sarada vond het erg leuk als ze de joker kon uitspelen, lachen dat ze deed! Ha ha.
We hadden nog sponsorgeld over van het uitstapje naar zee, dus konden we nog voor ieder kind sandalen kopen! Hup, met zijn allen in een hele grote wagen reden we naar de winkel. Wat kunnen ze dan toch allemaal geduldig wachten tot ze aan de beurt zijn. Iedereen was blij met zijn nieuwe sandaal en met een glimlach zeiden ze: Thank you sister. Dus bij deze Thank you” Sterrenkijker”!!!!:)

Dat is wat me dan elke keer weer raakt: De glimlachen, geduldigheid, elkaar helpen, de vriendelijkheid, tevredenheid, beleefdheid, het delen, ze hebben zoveel minder dan ons maar hun hart is zo groot!!
Ik ben heel blij en dankbaar dat ik dit heb mogen delen met de kids van Jet en familie, Annemieke, Eefje, Truus, Pastoor Piet, Sonja en Hans. Thank you very much!

Vanavond trakteren Annemieke en ik ze nog op lekkere ijsjes en moeten we al afscheid nemen van de kinderen die studeren.
Morgenvroeg na het ontbijt nemen we afscheid van de andere kinderen en familie. En vliegen we weer terug naar Nederland. Waar ik ook weer heel veel zin in heb om iedereen weer te zien!!

Het was een hele dankbare reis!

Groetjes, Geertje

• 06 Maart 2014 - 16:08

Annemieke Van Den Broek:

Hoi iedereen!
    Ook van mij nog even een korte berichtje. Ben de laatste dagen enigszins bevangen geweest door de hitte, met name koortsig en moe. Vooral op het nieuwe project waar de school en het tehuis staan is het 's middags niet meer om uit te houden. Vandaar dat ik ook weinig inspiratie tot schrijven had helaas. Gelukkig kan ik jullie de laatste belevenissen van deze week binnenkort zelf vertellen. Hoop ik wel m'n stem terug te hebben, want tis me nu op mn keel geslagen!

Bedankt weer voor al jullie berichtjes en reacties op onze verhalen. Op naar India reis nummer10!!!!!

Liefs, Annemieke

• 06 Maart 2014 - 16:33

Miranda:

Weer om mooi verhaal.
    Wat fijn dat jullie deze kinderen zo blij kunnen maken maken kleine dingen.
    Een goede reis terug samen en hoop dat je snel opknapt Annemieke.

Groetjes Miranda

• 06 Maart 2014 - 17:08

Sjoerd En Jeanie:

Time flies when you are having fun! De kids hebben fun gehad, en zullen jullie ontzettend missen! Beterschap Anamika en voor jullie allebei een behouden terugreis. Tot binnenkort!

• 06 Maart 2014 - 17:35

YM:

H'e, je stem kwijt, dat komt bekend voor. Woensdag thuis gekomen en donderdag niks kunnen vertellen, want ook ik was mijn stem kwijt.

Hey Annemieke (en Geertje),
    heb nog geen berichtjes hier achtergelaten maar heb wel al jullie verhalen gelezen! Nog een goede reis terug!

• 06 Maart 2014 - 18:27

Hariana:

Oeps en nu dus maar drie reacties achter elkaar :-)

• 06 Maart 2014 - 18:40

Corry:

Hoi Annemieke

beterschap en een goede reis terug!!

groetjes Corry

• 06 Maart 2014 - 19:22

Bas:

Met een voldaan gevoel naar huis zo te horen, en terecht! Prachtig! Goeie reis dames!

• 06 Maart 2014 - 19:33

Ronald,Tanja, Tommy:

Afscheid van een hele mooie bijzondere liefdevolle vreugdevolle dankbare ervaring....

Nu is de tijd aangebroken om naar huis te gaan... hele goede terugreis!!
    En tot volgende week , nu al zin in:-):-):-):-)

Dikke knuf!!Xxx

• 06 Maart 2014 - 19:51

Wilma:

Hoi Annemieke en Geertje. Was weer leuk om de verslagen te lezen en wat fijn dat er weer veel kinderen blij zijn dat jullie geweest zijn. Vervelend voor je Annemieke dat je weer beroerd bent geweest. Hopelijk gaat het snel beter en vooral met zo'n reis voor de boeg,
    Groetjes

• 06 Maart 2014 - 20:27

Rianne:

Hee vrouwke,

Jammer, het is je weer gelukt om ziek te worden ;-) kom maar snel naar huis, dan word je vast wel verwent. Zo niet, bel maar en dan komt zuster Rianne wel helpen hahaha

Succes met de terugreis en tot snel!

Gr Rianne

• 07 Maart 2014 - 17:54

Antonet:

Hoi Geertje,

Waarschijnlijk zijn jullie onderweg of gaan bijna weg, maar ik heb zojuist het laatste stukje gelezen. Goh, wat is dat toch geweldig dat die kinderen zo blij zijn met kleine eenvoudige dingen en altijd met een glimlach..Wat fijn dat jullie ze sandalen hebben kunnen geven en een ijsje toe! Een reis en project waar je nog vaak aan terug zult denken. Ik zie je/jullie morgenochtend op Schiphol. Een goede vlucht!!

x x mama