Chelladurai - Reisverslag uit Salem, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Chelladurai - Reisverslag uit Salem, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Chelladurai

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

25 Juli 2016 | India, Salem

Van de week op een middag kwam er een familie naar JET om de kinderen te trakteren. Meestal gebeurt dat om een verjaardag of huwelijk te vieren. Ik was dan ook benieuwd naar de reden van deze mensen.
Eén van de vrouwen was de zus van Chelladurai. Zij vertelde dat zij het leven kwamen vieren, het leven van Chelladurai.....die op 13 juli op 22-jarige leeftijd was overleden. Ze was verrast te horen dat ik Chelladurai gekend had in de eerste 2 jaren dat ik op JET kwam. Chelladurai had een vergelijkbare spierziekte als Ananthan nu heeft. Op een gegeven moment kon hij vanwege de intensieve zorg niet meer op JET wonen. Met Raja had ik het regelmatig over deze jongen, zo ook nog afgelopen week. Pas nu hoorden we dat hij is overleden.

Bijzonder dat ik deze mensen mocht ontmoeten en we onze herinneringen aan Chelladurai, samen ook met Deenraj en Madesh, konden delen.

• 25 Juli 2016 - 14:25

Janny:

Wat erg om zo jong te moeten sterven, maar wat goed van zo'n familie om het leven te vieren met kinderen, die het ook niet zo goed getroffen hebben. Klasse!