Zin in! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Zin in! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Zin in!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

12 Juni 2016 | Nederland, Eindhoven

Het wordt weer eens tijd om naar India af te reizen ;-) ! Dit keer samen met Yvonne, over 4,5 week vertrekken we. Mijn 11e en Yvonnes 2e India-reis.
M'n visum moet ik nog regelen, dat kan sinds dit jaar pas een maand van te voren. Voor het eerst geheel digitaal, klinkt bijna te makkelijk voor Indiase termen. Maar het zal wel goed komen.

Wat me op dit moment, zo vlak voor de reis, het meeste bezig houdt is de situatie van twee van de kinderen van JET: Ananthan en Mala.

Ananthan, 16 jaar, heeft een ziekte waarbij zijn spieren en zenuwen in zijn hele lichaam beetje bij beetje afsterven. Afgelopen weken heeft hij het heel zwaar gehad en uit diverse testen is gebleken dat hij waarschijnlijk ook bloedkanker heeft. De artsen kunnen niets meer voor hem doen. Hoe lang hij nog heeft, weet ik niet, maar het is aflopende zaak. Ik hoop dat ik hem nog kan knuffelen.

Mala, 21 jaar, is mijn India-zusje en ik weet al ruim een jaar niet waar ze is. Ik heb een email gestuurd naar Spoorloos en Reunited, dat ik in het volgende stukje zal plaatsen (anders wordt dit stukje veel te lang ;-) )

Ik heb zelf niet in de hand of ik deze kids terug ga zien en dus probeer ik me daar ook niet op te focussen. Om teleurstelling te voorkomen en te kunnen genieten van al het moois en bijzonders wat we weer gaan beleven. Lezen jullie mee?

Zin in!

Groetjes, Annemieke




  • 12 Juni 2016 - 23:23

    LS:

    Tuurlijk lezen we weer mee! Kop op zus, die knuffel zit er zeker nog in en wie weet duikt ook Mala zomaar weer op...! Never know.

    Je Nederlandse-zusje is nu alweer trots op d'r 'big-Sister'

    X

  • 13 Juni 2016 - 00:03

    Ym:

    We lezen natuurlijk mee, maar leven ook met je mee. Genieten van de mooie momenten en voelen wat jij voelt, ook de pijn en het verdriet om de kinderen waarmee het zo anders verloopt dan je gewenst had. Hopelijk zie je beide kinderen binnenkort.
    Wat zullen we weer veel aan je denken en hopen dat je kunt genieten. Samenmet Yvonne kom je weer door de moeilijk momenten heen.
    XXX Yvpm (je zeer trotse moeder)

  • 13 Juni 2016 - 00:46

    Nettie:

    Zeker weten lezen we jou. Door de beeldende manier waarop je schrijft lijkt het altijd net of we er "live" bij zijn. Ik gun je je knuffel voor zowel Ananthan als voor Mala. En natuurlijk veel plezier met alles wat je daar weer gaat tegenkomen, samen met Yvonne. Liefs Nettie

  • 13 Juni 2016 - 08:44

    Igor:

    Ik zit alvast aan mijn scherm gekluisterd! Hoop dat alles uitdraait zoals jij zelf en alle mensen die met jou meeleven (en via deze weg ook een beetje meereizen) wensen. Geniet van je kids. Ik weet zeker dat zij ook alweer reikhalzend uitkijken naar jouw komst.
    Igor

  • 13 Juni 2016 - 18:31

    Yya And Yyaf:

    Wij wensen jou en Yvonne alvast een super fijne tijd in India toe. Hoop dat je wensen uitkomen en natuurlijk volgen wij jouw belevenissen. We leven weer helemaal met je mee! Liefs

  • 14 Juni 2016 - 08:02

    Geertje Latijnhouwers:

    Ja heel graag lees ik mee!! Ik wens jullie heel veel plezier!! En wat zal het fijn zijn als je Ananthan een knuffel kan geven! Geef je hem dan ook een dikke knuffel van mij en natuurlijk aan al die andere lieve kids! Heel veel groetjes daar!
    Heel veel plezier Annemieke en Yvonne!!

    Lieve groetjes, Geertje

  • 15 Juni 2016 - 20:52

    Wilma:

    Ik ben weer heel benieuwd naar je reiservaringen. Ga ze weer met veel plezier lezen. Geniet van je reis.

  • 16 Juni 2016 - 21:09

    Hans En Sonja:

    Dat wordt weer een hele bijzondere reis! We leven en lezen mee! Alvast heel veel succes en plezier. Veel liefs voor Raja, Josephine, familie en alle kids!

  • 18 Juni 2016 - 09:51

    Rianne:

    Hee vrouwke,

    Het wordt al weer aftellen voor jou.
    Eindelijk weet ik nu in levende lijven wie je onder andere gaat bezoeken.
    Veel groetjes aan de 'gekke fiets' vrienden ;-)

    X Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 83059

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2018 - 27 Oktober 2018

Op naar India - deel 15!

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Anamika in India deel 11

27 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Reis 10!

08 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Geertje en Annemieke naar India

15 November 2012 - 14 December 2012

India deel 8!

10 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Kindia in beeld 2011

23 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Kindia groepsreis

Landen bezocht: