Dokterbezoekjes - Reisverslag uit Salem, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Dokterbezoekjes - Reisverslag uit Salem, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Dokterbezoekjes

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

30 Juli 2016 | India, Salem

We hebben het leuk hier! De ene mooie gebeurtenis volgt de andere op. In mijn volgend stukje dan ook van alles over onze uitjes.
Helaas wordt dit alles een beetje overschaduwd door de oorontsteking die ik heb opgelopen tijdens het dagje uit met de kids.
Afgelopen maandag ben ik daarom naar de dorpsdokter geweest. Zij constateerde een infectie en gaf mij een voorraadje vrolijk gekleurde antibioticapillen mee. Vanochtend was ik door deze voorraad heen, maar voelde ik weinig verbetering. Dus op naar de oorspecialist, een dik half uur rijden. In de ochtend had een vriend van Raja al een nummertje getrokken. Aan de hand van dit nummer kun je inschatten hoe laat je aan de beurt bent. Toen wij arriveerden was nummer 41 aan de beurt en ik had nummer 58…… Oeps, dat kon nog wel even duren. In de wachtkamer zaten zo’n 100 mensen en om deze mensen wat te vermaken stond er een film aan.
Het bleek lopende band werk, want na een kwartier was ik al aan de beurt. Voordat ik naar binnen mocht viel mij al op dat niet alleen de patiënt en dokter binnen waren maar ook alvast de volgende wachtende. Lekkere privacy! En inderdaad, toen ik aan de beurt was keken de volgende wachtende en familie gezellig mee.
Deze arts sprak prima Engels en ik kon deze keer zelf mijn verhaal doen. Inderdaad een infectie en ontsteking. Maar genoeg tijd nog om dit, met wederom een voorraadje pillen, onder controle te krijgen en te mogen vliegen op 9 augustus.
Nu nog dik een week te gaan. ’t Wordt tijd om nog even flink te genieten en plezier te maken met de kids, met of zonder oorontsteking!

• 30 Juli 2016 - 19:10

Patricia:

Hopelijk gaat het met de nieuwe medicatie beter. Fijn dat er ondanks deze toestand genoeg te genieten overblijft!

• 30 Juli 2016 - 19:55

Carla:

Weer een ervaring rijker... Nou hopen dat je er snel vanaf bent!

• 30 Juli 2016 - 20:25

Wim:

Hou je taai en geniet zoveel je kan. Groet Wim

• 30 Juli 2016 - 22:28

Mieke Van Tiel:

heel veel beterschap Anamika dat die naam van af nu als muziek in je gezonde oren mag klinken, groetjes

• 30 Juli 2016 - 23:27

Toine:

Beterschap en geniet ze daar nog.

• 30 Juli 2016 - 23:53

Ym:

Hoi Annemiek, jammer dat je zoveel tijd kwijt bent aan een doktersbezoek. Ik hoop ook dat deze medicatie snel aanslaat. Gelukkig lijk je toch volop te kunnen genieten. Doe dat maar met volle teugen, deze laatste week. Xxx

• 31 Juli 2016 - 09:33

Nettie:

Is ook wel weer een aparte belevenis zo'n doktersbezoekje. Leuk om mee te maken als het niet zo'n pijn deed. Beterschap! Veel plezier nog in de komende week, geniet met volle teugen. Liefs.

• 31 Juli 2016 - 09:49

Corry:

Hoi Annemiek, Beterschap !!!!

• 31 Juli 2016 - 11:23

Joan :

Weer een heel avontuur. Wat zijn wij dan toch verwend met onze privacy. De anderen zullen het in ieder geval heel interessant gevonden hebben zo'n blank meisje, sorry jonge vrouw bij de dokter te zien. Heb je hun ook een verhaal gegeven. In ieder geval beterschap.

• 31 Juli 2016 - 12:40

Yya:

Hè wat vervelend, oorpijn. Hoop dat de medicijnen snel helpen. Het is maar goed overigens met al dat bekijks dat je het aan je oren had.....

• 31 Juli 2016 - 20:03

Jespee:

Mima ik had druppels in mijn oor pas want ik had ook oorpijn. Maar die prikken dus ik wil ook wel gekleurde pilletjes! Ik was alleen bij de dokter zonder andere mensen! X op je oor van Jesper