Ik mag weer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Ik mag weer! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Ik mag weer!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

08 Oktober 2010 | Nederland, Eindhoven

De boel even de boel laten en weer een maandje in de wonderlijke wereld die India heet, meeleven…….ik kijk er naar uit.
Mijn bedoeling is om begin januari 2011 te vertrekken en dan vier weken te blijven. De precieze data weet ik nu nog niet.

Stichting Kindia wordt momenteel gevolgd door een professioneel videoproductiebedrijf. In januari zullen er in India opnames gemaakt gaan worden. De kinderen van het project JET zullen een belangrijke rol in deze documentaire gaan spelen. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan ervaren!

Voor nu……genoeg geschreven…..want er moet nog veel geregeld worden! En natuurlijk beginnen er ook alweer van allerlei creatieve plannen te borrelen!

Groetjes, Annemieke

• 08 Oktober 2010 - 15:38

Sjoerd:

Je bent nog niet weg, maar alvast alle goeds voor daar! Doe je ding!
    Goed nieuws! Je hebt het nodig.
    groetjes, Sjoerd

• 08 Oktober 2010 - 16:04

Claudia:

Wauw super gaaf! Kan niet wachten tot hier de berichten verschijnen van de wonderlijke wereld!!

• 08 Oktober 2010 - 16:05

YM:

Is het de bedoeling dat je alleen gaat of gaat er nog iemand met je mee?

• 08 Oktober 2010 - 21:01

Marij:

Een mooi vooruitzicht. Wij wachten wel op de TV-special!!
    Succes met voorbereiden.

• 08 Oktober 2010 - 22:26

Monique:

Hoi Annemieke,
    ik denk dat dit iets heel goeds voor je is en weer een beetje jezelf terug kan gaan vinden en energie in goede dingen kan gaan steken. Het is nog niet zover maar ik wil je alvast een hele mooie tijd toewensen en ik zal je volgen daar, je reisverslagen zijn altijd een genot om te lezen!! Liefs Mo

• 11 Oktober 2010 - 11:32

Kees Van Den Akker:

Heel veel goeds en goede reis en dat alles je goed mogen gaan.
    Groetjes
    Kees

• 16 Oktober 2010 - 10:53

Annemiek Swinkels:

Lieve Annemiek, krijg zelf ook weer de reiskriebels. Geniet ervan! Laat je energie en liefde stromen!! En laat de liefde en energie ook jouw hart verwarmen. Ik vind het leuk om alle verhalen te blijven volgen. Kus