Fotootjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Fotootjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Fotootjes!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

09 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk dan beeldmateriaal bij mijn eerdere verhalen! Het plaatsen van foto's gaat hier toch wat soepeler dan in India!

Ben nu in Son, bij m'n ouders. Ik vind de stilte in mijn eigen huisje altijd verschrikkelijk de eerste dagen na India.
De terugreis verliep niet helemaal zoals het moest. In Chennai stonden we vier uur te wachten omdat een deur van het vliegtuig niet sloot. We moesten in het vliegtuig blijven. Na die vier uur was ik al behoorlijk gaar en toen moest de vlucht van 11,5 uur nog beginnen! Maar ik heb t overleefd.
Nu ben ik nog totaal uit mn ritme en vind ik er nog effe nix aan in Nederland, maar dat komt wel weer goed. Hoef maandag pas weer te werken, dus alle tijd om te acclimatiseren en een mooi fotoboek te maken.

De komende tijd geen nieuwe verhalen op deze site. Maar wees gerust.......dit was zeker niet mijn laatste India-reis!

groetjes, Annemieke

• 09 Februari 2011 - 13:54

Lorenzo:

Mooi om te horen dat je weer veilig terug in Nederland bent. Erg leuke foto's, vooral van JET is het leuk om te zien hoe dat veranderd is sinds de vorige keer dat ik er geweest ben!

• 09 Februari 2011 - 21:56

YYA:

Welkom thuis!
    Tot gauw

• 09 Februari 2011 - 22:49

Kees Van Den Akker:

Fijn te lezen dat je weer veilig en wel thuis bent.
    Welkom weer hier in dit land ja wel heel anders dan India waar jij geweest bent.
    Ga nu de foto's eens goed bekijken
    Hartelijke groet,
    Kees v d Akker

• 11 Februari 2011 - 17:11

Claudia:

Wauw super foto's!!

Wat zijn de bankjes mooi geworden!

Tot snel!!

• 13 Februari 2011 - 18:15

Susan:

Fantastische foto's!
    De bankjes zijn echt mooi geworden!
    Groetjes, Susan

• 13 Februari 2011 - 20:47

Sonja:

Ha Annemiek,
    Net terug van wintersport en zie je mooie foto's. Wordt er helemaal vrolijk van!! Wat zijn de bankjes ook goed gelukt zeg, wat zullen de kids trots zijn op zichzelf. Bedankt weer voor je mooie verhalen en ik ga je gauw bellen!