Ready to go - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

05 Januari 2011 | Nederland, Eindhoven

De tijd vliegt! Er stonden nog zo veel leuke dingen te gebeuren voordat de reis naar India gemaakt gaat worden. Zo ben ik 18 december tante geworden van neefje Jesper, zijn de kerstdagen en Oud&Nieuw alweer voorbij en hebben we oma’s 92e verjaardag gevierd.
Maar nu……nu is het echt uitkijken naar het vertrek naar India komende maandag. Op de één of andere manier ga ik rustiger op reis dan alle vorige keren. Geen zenuwen, geen gestress, beetje kriebels wel. Alles is geregeld, mijn koffer is zo goed als ingepakt, ik weet wat me te wachten staat en het allerleukste is dat Anne heeft besloten twee weken mee te gaan.
Beetje balen is dat ik een fikse verkoudheid te pakken heb en me gister en vanmorgen echt goed beroerd voelde. Op het moment ben ik gelukkig weer wat opgeknapt en dat gesnotter krijgen we er vast ook nog wel uit voor maandag.
Met de mozaïeksteentjes is het gelukt. Tenminste de sponsoring ervan. Het grootste deel van de steentjes is een aantal weken geleden per post verzonden. Het is jammer genoeg onduidelijk wanneer dat pakket aankomt op JET. Voor de zekerheid nemen Anne en ik 10 kilo steentjes in onze bagage mee zodat we in ieder geval één bankje met de kinderen kunnen mozaïeken. Mocht de rest niet op tijd aankomen, dan denk ik dat we op zoek moeten naar tegels om kapot te slaan. Nou ja, we zien wel.

Volgend berichtje volgt uit India!

Groetjes, Annemieke

  • 05 Januari 2011 - 17:43

    Ans Scheepers:

    He Annemika! Jammer dat ik niet meer persoonlijk afscheid van je heb kunnen nemen. Een hele goede reis en geniet van je tijd in India! Het zal zo weer voorbij zijn. groetjes Ans

  • 05 Januari 2011 - 17:58

    Elke:

    Hee Annemieke!
    Super dat je weer gaat! Doe je iedereen de groetjes van ons? Een fijne reis en ik zal je verhalen bijhouden!
    Groetjes Elke

  • 05 Januari 2011 - 19:26

    Evelyn:

    Hé Annemieke,
    Lang geleden dat ik je gezien of gesproken heb, maar ik lees nog altijd je berichtjes via de site en je boeiende verslagen tijdens je verblijf in India.
    Ik hoop dat je ook deze keer weer terug zult kijken op een geslaagde reis en dat je er weer leuke en ontroerende verslagen van schrijft die ik dan weer kan lezen........
    Groetjes
    Evelyn

  • 05 Januari 2011 - 22:42

    Kees V D Akker:

    Een hele goede reis en geniet ook in India van je reis.
    En denk ook aan je zelf.

    Groetjes

    Kees

  • 05 Januari 2011 - 23:45

    Han:

    Mooi werk ben benieuwd wat ik daar aantref.

  • 06 Januari 2011 - 10:11

    Sjoerd:

    Way to go Anamika!
    Eerst snel beter worden! Veel succes en plezier daar en een goede reis. We zullen aan je denken.

    groeten, Sjoerd


  • 06 Januari 2011 - 12:12

    YBC:

    Hééé Miekske, Eindelijk hé.
    Het is er ongeveer 30 graden, lijkt me dat het gesnotter zo over moet zijn, haha. Op dit moment zijn de steentjes nog steeds onderweg ....aarchhh, om gek van te worden, maar zoals je zegt, je kunt voorlopig voorruit.
    Gr. YBC

  • 06 Januari 2011 - 21:57

    Rianne Vogels:

    Hee Annemieke,

    Gelukkig kan ik je nog wel live een hele fijne vakantie wensen. Ik zie je zaterdag, ik laat nog weten hoe laat het gaat worden.

    Maak er wat moois van in India!!! Ik zal het wel lezen op de site.

    Groetjes Rianne

  • 07 Januari 2011 - 20:58

    Corry Verschueren:

    Hoi Annemieke
    `n hele goede reis en geniet er van
    groetjes Corry

  • 09 Januari 2011 - 11:02

    Nettie:

    Jazeker ben je echt ready to go, heel relaxed ga je op weg. Heb ik gisteren zelf gezien toen ik een kilootje steentjes bij je ophaalde. Heel veel plezier samen met Anne en tot volgende week. Liefs van Nettie.

  • 09 Januari 2011 - 16:22

    Jan:

    een goede en veilige reis voor jou en Anne en weer een fantastische tijd bij JET en onze andere projecten. Groeten aan allen daar.

  • 11 Januari 2011 - 11:09

    Corrie Van Den Berg:

    Hoi Annemiek

    Ik lees dat je vertrokken bent en hopelijk ben je goed aangekomen.
    Ik ben benieuwd hoe het verder gaat
    en zal je zeker volgen via deze site.
    Verder wens ik je veel werk/plezier
    en dat het je veel voldoening geeft
    voor jou en de kinderen.

    groetjes Corrie

  • 12 Januari 2011 - 17:50

    Marijke:

    Hoi Annemieke
    Hoop dat je goed bent aangekomen. Moest even kijken of er al een verslag van je op stond, maar ik moet nog even geduld hebben. Wacht vol spanning af. Fijne reis en heel veel lieve groetjes!

  • 16 Januari 2011 - 14:36

    Corrie Van Den Berg:

    Annemniek
    Vandaag zondagmiddag ( ik ben alleen thuis) dacht ik zomaar aan je.
    Ik weet niet wat de reden was,misschien iets op tv.
    Dus meteen even kijken hoe het gaat daar in India.
    Ik ben ook benieuwd wat je allemaal gaat doen , dus ik blijf lezen wat er allemaal gebeurt.
    Jammer dat je ziek was maar gelukkig gaat dat weer over en raak je gewend
    aan temperatuur en eten.
    Veel succes met je project en geniet ervan.
    Groetjes Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Kindia in beeld 2011

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2011

Fotootjes!

07 Februari 2011

“Me feeling, sister”

31 Januari 2011

Tussen de stroomstoringen door!

24 Januari 2011

'Onze kids'

17 Januari 2011

Pongal en nog veel meer!
Annemieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 83202

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2018 - 27 Oktober 2018

Op naar India - deel 15!

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Anamika in India deel 11

27 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Reis 10!

08 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Geertje en Annemieke naar India

15 November 2012 - 14 December 2012

India deel 8!

10 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Kindia in beeld 2011

23 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Kindia groepsreis

Landen bezocht: