Ticket weer geboekt! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Ticket weer geboekt! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Ticket weer geboekt!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

12 Juni 2007 | Nederland, Helmond

November lijkt misschien nog ver weg, maar voor mij is stiekem het aftellen begonnen! Want op 26 november vertrek ik weer naar India. En deze keer voor 2 maanden.
Samen met Hans en Sonja (zie project Jwala Home op www.kindia.nl) vlieg ik maandag 26 november via Londen naar Chennai. Evenals vorige keren ga ik terug naar de projecten die Stichting Kindia steunt. Hoe de invulling van deze 2 maanden gaat worden weet ik nog niet precies. Wel zullen Jan en Nettie (bestuursleden Kindia) ook een aantal weken naar India komen om kennis te maken met het land en de projecten.

Via deze site zijn mijn voorbereidingen in Nederland en mijn belevenissen in India te volgen.

Nog 24 weken........

• 12 Juni 2007 - 19:32

Rob V Berkel:

Hallo Annemiek,
    ga je ons op deze site op de hoogte houden?

Groetjes,
    Rob

• 12 Juni 2007 - 19:40

YBF:

He Annemieke,

Ik zie dat het je is gelukt om de site te maken. Veel succes

Groetjes YBF

• 12 Juni 2007 - 20:10

Monique V. W:

Ik zal je volgen.

groetjes

• 12 Juni 2007 - 22:01

YM:

Hé da's leuk, heb je het adres van deze site aan school doorgegeven? Als de voorbereidingen voor driekoningen beginnen kunnen de kinderen je dan via deze site volgen en ook reageren.

Greotjes,
    YM

• 12 Juni 2007 - 22:35

DJ:

Wat geweldig om te horen en wat heerlijk dat je 2 maanden gaat, ik ga je zeker volgen via deze site en de site van Kindia natuurlijk... Wij mogen over iets minder dan een maand alweer.... pffff, ik kannie wachten...

Liefs, xdjx

• 13 Juni 2007 - 11:22

Linda:

Jaja voor je het weet zit je er weer. Het is toch een verslaving he....over 2weken min 1 dag vlieg ik ook alweer...ben benieuwd wat me dit keer weer te wachten staat....altijd een verassing;)...anyway super tof dat ik nu officieel ben aangenomen als actief clublid! Ik mail je morgen!
    xx

• 13 Juni 2007 - 14:12

YBC:

Hééé Annemieke,

Ik ga je zeker volgen vanaf hier

Groetjes
    YBC

• 13 Juni 2007 - 14:45

Annemarie:

veel suc6 in india! (en met aftellen, als je dat bijhoud)

• 13 Juni 2007 - 17:18

Marjolein Slegers:

leuke site hoor, en die kaboutertjes zijn echt schattig!

Marjolein

• 13 Juni 2007 - 17:43

Jan Van Diepen:

hoi Annemieke
    Nog eens even goed gekeken naar Anamika. etc. en het is inderdaad een kleurige mooie site, die al goed bezocht wordt. Nu nog volhouden om te blijven reageren. Ben benieuwd of ik ook zoiets voor elkaar kan krijgen, zonder hulp zeker niet. Groetjes

• 13 Juni 2007 - 19:07

Evelyn:

Hé Annemieke, wat leuk je eigen site. Ik zal regelmatig kijken wat voor nieuws je te melden hebt. Succes met het aftellen, ik weet hoe graag je naar India teruggaat.

Groetjes
    Evelyn

• 16 Juni 2007 - 16:29

Rianne:

Heeey vrouwke,

Het duurt nog even, maar de weken vliegen voorbij. Maak er wat moois van daar in India met de kinderen en "je familie".

Bedenkt maar vast wat we donderdag op de 1e zomerdag gaan eten (zal wel weer wennen zijn daar in India ;) )

Groetjes Rianne