Weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

19 Januari 2009 | Nederland, Eindhoven

Even een kort berichtje om te zeggen dat ik weer veilig in Nederland ben aangekomen afgelopen weekend. Mn nieuwe SIM-kaart is geactiveerd en ben weer bereikbaar op mijn oude telefoonnummer (0651547343).
Vandaag weer gewerkt, viel me zwaar, mijn lichaam protesteert. Voel me nu ook niet goed. Puur lichamelijk want ik vind het na deze heftige 2 weken fijn weer thuis te zijn.
De reis was erg nuttig, voor een goede organisatie van de groepsreis en ook voor de verdere voortgang van de nieuwbouw van JET. Ik heb genoten van de leuke momenten met de kids, van het dagje uit, van de voortgang op JET en van nog zoveel meer. Maar de korte heftige tijd, de frustraties af en toe en de vele indrukken altijd weer hebben ook zijn tol geeist. Ik ben doodmoe en duik mn bed in!

Nieuwe verhalen volgen in augustus als we met de groep jongeren naar India gaan!

Groetjes, Annemieke

• 19 Januari 2009 - 16:55

Bas L:

Ik ben blij dat je weer veilig thuis bent. Weltrusten!

• 19 Januari 2009 - 21:03

Rianne:

Mooi weer veilig thuis... Als je weer een beetje boven water bent hoor ik het graag, gaan we samen koken!

Groetjes X Rianne

• 20 Januari 2009 - 08:45

Désirée Brugmans:

Hoi Annemieke,

Super dat je weer gegaan bent! En dit keer ook een beetje voor onze dochter Lieke. Heel fijn om steeds jouw berichten te lezen zodat wij ons ook kunnen voorbereiden op Lieke's grote reis.
    Vraag niet teveel van jezelf. Het verschil tussen beide werelden mag ook even weer een plekje krijgen en verwacht dan ook niet van jezelf een topsport!

Groetjes,

Désirée Brugmans

• 20 Januari 2009 - 17:42

Wilma:

Hoi Annemieke

Goed te lezen dat je weer veilig in Nederland bent. Ik begrijp dat de overgang moeilijk bljft, zowellichamelijk als geestelijk. Doe het rustig aan en geef jezelf de tijd om weer te wennen hier.

Wilma