“Help-ik-vertrek-volgende-week-al-nr-India-stress - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu “Help-ik-vertrek-volgende-week-al-nr-India-stress - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

“Help-ik-vertrek-volgende-week-al-nr-India-stress

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

07 November 2012 | Nederland, Eindhoven


Pfieuw…wat een opluchting……eindelijk heb ik onze visa in handen! Na nog enige verwarring over het wel of niet moeten opsturen van nieuwe foto’s en nog vele malen heen en weer te moeten hebben gebeld, kreeg ik gisteren eindelijk het verlossende mailtje.
De visumstress is van me afgevallen, maar heeft plaats gemaakt voor “hellup-ik-vertrek-volgende-week-al-naar-India-zenuwen”!
Ik ben er bijna klaar voor. Nog wel ff 3 capsules slikken ter bescherming voor buiktyfus, want de vaccinatie bleek niet leverbaar. Ik lees zojuist dat dat een wereldwijd probleem is.
De koffer is bijna gepakt, de Kindia-evaluatie is voorbereid en gisteren verraste een collega me met de sponsoring van 2 Pietenpakjes, want een Sinterklaasfeest gaat er zeker gevierd worden! Nog even bekijken hoeveel pepernoten ik kan meekrijgen in m'n koffer!

Mijn volgende berichtje zal vanuit India zijn. Ik heb geen idee of de internet mogelijkheden verbeterd zijn in de buurt van het project en of de dagelijkse stroomstoringen ons deze keer wat zullen ontzien. Hoe dan ook, ik vind wel een manier om m’n berichten en foto’s te plaatsen.
Mijn vorige bericht is door veel mensen ‘geliked ‘, maar omdat ik (bewust) geen koppeling naar Facebook heb gemaakt, kan ik niet zien welke mensen op de ‘vind ik leuk’-knop hebben gedrukt. Erg jammer! Dus please…liever een berichtje achterlaten!!!

Tot vanuit India!

  • 07 November 2012 - 18:58

    Wilma:

    Hoi Annemieke,
    Ben blij dat alles nu geregeld is wat betreft je visa. Ga er weer een mooie tijd van maken met jouw kies. Geniet ervan en ben weer heel benieuwd naar je verslagen.

  • 07 November 2012 - 18:58

    Sjoerd Vangangelt:

    Zo je bent weer lekker actief bezig. Straks wordt het weer even geweldig ontstressen daar!
    De koffers stonden afgelopen weekend al gepakt klaar, maar je had toen nog 10 dagen te gaan.
    Relax! Alles komt goed, het wordt leuk daar.

    groet, Sjoerd

  • 07 November 2012 - 18:59

    Sandra:

    Hey Annemieke!
    Heel veel succes en plezier gewenst! Geniet ervan!! en hou ons op de hoogte :-)
    De groetjes ook aan Raja, fr. John Louis, etc.!
    x

    Sandra

  • 07 November 2012 - 19:42

    Miranda:

    Hey Annemieke,

    Wat gaat het dan ineens snel,ik ben erg benieuwd naar al je verhalen.
    Maar vooral genieten daar. X Mranda

  • 08 November 2012 - 00:32

    Nettie:

    Er is altijd wel iets aan de hand met die visa, medicijnen of andere voorbereidingen. Maar het komt altijd goed. Eenmaal in India ben je dat snel vergeten en is er wel weer iets anders om je over op te winden .... hahahaha. In ieder geval is het altijd GENIETEN, toch? Veel succes en veel plezier. X

  • 08 November 2012 - 07:27

    Petro:

    Hoi Annemieke,
    Fijn dat alles op tijd geregeld is, ik wens je een fantastische reis toe en ga je verhalen zeker volgen.
    Groetjes en tot horens Xx

  • 08 November 2012 - 10:49

    Hans:

    Heel veel succes maar ook veel plezier.
    Ik kijk nu al uit naar jouw verhalen en foto's.
    groetjes

  • 08 November 2012 - 11:44

    Toine:

    Hoi Annemieke,

    Veel succes met alles en maak er weer een mooie tijd van. Goede reis en ik ga je verhalen volgen.
    Groetjes
    PS: Ik heb helaas geen anti-top-spin rubbers meer! Misschien Peter V. nog wel.

  • 08 November 2012 - 12:32

    YM:

    Wij stressen wel even met je mee !! Heb je al iets gehoord over de enorme regenbuien die er afgelopen week gevallen zijn? Hebben ze er op Jet ook mee te maken gehad? Neem je rubberen laarzen anders maar mee !!!! Die kun je dan mooi vol pepernoten stoppen !!!!;-)

  • 08 November 2012 - 13:39

    Adrienne:

    Een hele fijne tijd in India. De opbrengst van het Driekoningenzingen in januari gaat deze keer weer naar Kindia. Goede reis en groeten ook van de rest van het Bloktempelteam.

  • 08 November 2012 - 17:52

    Lorenzo:

    Veel plezier, doe ze de groetjes en ik blijf ze volgen! :-)

  • 08 November 2012 - 19:32

    Marion:

    Geniet ervan en we zullen je verhalen volgen!
    Vele lieve groetjes daar van Susan!
    Groeten van Susan en Marion

  • 09 November 2012 - 16:33

    Antoinet Van Der Wielen:

    Hoi Annemiek

    Ik wens je een goede voorbereiding en heel veel plezier op de zoveelste reis die je weer maakt naar je vrienden in India.
    Ik kijk nu al weer uit naar de mailtjes die je schrijft.
    Geniet ervan en gezond weer terug

    Antoinet van der Wielen

  • 09 November 2012 - 20:10

    Bas:

    Hey Mieke!

    Altijd toch weer spannend om de papierwinkel op orde te krijgen he. Mooi dat het gelukt is. Veel plezier daar in India volgende week! Ik ben weer benieuwd naar je verhalen hoor.

    Groeten,

    Bas

  • 10 November 2012 - 17:13

    Corry:

    Hoi Annemieke
    Gelukkig zijn de visums binnen en kan je vertrekken
    Ik wilde Je een hele fijne reis toewensen en geniet van Je verblijf
    groetjes Corry

  • 14 November 2012 - 11:28

    Hans En Sonja:

    Ha Annemiek,
    Nog 2 dagen en dan vertrek je al! Eind volgend jaar ofzo gaan we weer samen hoor! Wel zo gezellig.
    We wens je heel veel plezier, geniet van iedere dag!
    Fijn dat je ook even langs Jwala gaat. Doe ze de groetjes van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

India deel 8!

Terug naar JET en de kids!

Recente Reisverslagen:

12 December 2012

“You going sister?”

09 December 2012

India Vierdaagse van start!

04 December 2012

Een hele speciale Sinterklaasdag

29 November 2012

Een Indiaas dagje uit

24 November 2012

3 vriendjes
Annemieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 83209

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2018 - 27 Oktober 2018

Op naar India - deel 15!

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Anamika in India deel 11

27 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Reis 10!

08 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Geertje en Annemieke naar India

15 November 2012 - 14 December 2012

India deel 8!

10 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Kindia in beeld 2011

23 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Kindia groepsreis

Landen bezocht: