We zijn er! - Reisverslag uit Pondicherry, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Pondicherry, India van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

27 November 2007 | India, Pondicherry

Daar zijn we dan! Weer terug in India. Met een uur vertraging zijn we vannacht om een uur of 2 in Chennai aangekomen. Best wat geslapen in het vliegtuig, want ik kon languit op 3 stoelen gaan liggen.
Op het vliegveld stonden mijn vrienden Raja, Rajasekar en Patrick Vinoth ons al op te wachten. Maar pas na een lange tijd, mijn bagage kwam als laatste op de lopende band gevallen, kon ik ze begroeten.
Na een snelle begroeting en een nog sneller afscheid van mijn Indiase vrienden zijn we met een taxi naar Puducherry gereden. Een halfuurtje hield ik mn ogen nog open, maar de overige 2,5 uur heb ik half slapend doorgebracht. Ik was echt kapot.
Om 5.30 uur kwamen we op Boys Home aan, waar men langzaam begon te ontwaken. Hans, Sonja en ik hebben echter snel ons bed opgezocht. Doordat het verkeer langzaam op gang kwam en dat er zeer luidruchtig aan toegaat, hebben Hans en Sonja niet veel geslapen. Ik was echter zo moe, dat ik door alles heen zo'n uurtje of 3 wel geslapen heb.

Dit even voor nu, binnenkort meer......

Groetjes uit een erg warm India,

Annemieke

  • 27 November 2007 - 10:25

    Dj:

    Hee lief, wat fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen, nu even aclematiseren en dan kan het grote avontuur weer gaan beginnen... Ik vind het heerlijk voor je, dat je daar weer bent! Geniet er met volle teugen van, elke minuut, elke dag....

    Veel liefs, xdjx

  • 27 November 2007 - 11:47

    Monique:

    Hi Anamika,
    goed om te horen dat je veilig aangekomen bent en toch nog een beetje hebt kunnen slapen...Liefs Mo

  • 27 November 2007 - 11:49

    YBF:

    He MBF,

    Zo te lezen zijn jullie goed aangekomen.
    Veel succes en veel plezier. Ik kijk uit naar je verhalen.
    Geef de jongens een knuffel van me en doe RajaSekar de groeten van mij.

    Groetjes YBF

  • 27 November 2007 - 15:00

    Nettie:

    Hoi meis, ik dacht juist dat je dat nooit kon : slapen onderweg ! Veel plezier straks met de boys. Liefs, Nettie

  • 27 November 2007 - 17:25

    Rob V Berkel:

    Mooi eindelijk Annemiek, daar heb je alweer lang naar verlangt.
    Misschien even wennen, maar je hebt je doel wederom bereikt, als je terug komt heb ik nog een financiële verassing voor je in petto (over verassingen gesproken, die Marlies van jullie kan er ook wat van!).

    Wachtend op je mail en succes gewenst,

    Groetjes,
    Rob & Bouke

  • 27 November 2007 - 18:05

    YM:

    Ha meissie,

    Fijn, dat de reis weer goed verlopen is. Doe alle bekenden op Boys Home de groetjes van me. Waarschijnlijk zijn er niet meer zoveel bekenden, maar toch ...
    Let goed op jezelf, neem voldoende tijd om te wennen en geniet maar weer van alles en iedereen om je heen.
    Hoop snel weer iets van je te horen.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 27 November 2007 - 18:19

    Rianne:

    Dat is snel! Slaap maar lekker uit ;) de kinderen zullen jullie wel wakker maken... naar de kerk hahaha bim bam. Veel plezier met jullie plannen daar!
    Groetjes Rianne

  • 27 November 2007 - 18:51

    Corry:

    Hoi Annemieke
    Fijn dat je nog hebt kunnen slapen ,en dat je heel aan bent gekomen,
    geniet er van
    groetjes Corry

  • 27 November 2007 - 21:19

    Fam. Brugmans:

    En dan toch nog de tijd gevonden om een berichtje te schrijven! Fijn om te lezen. Wat doe je toch weer mooi werk!
    Denk echter ook goed aan jezelf en neem op tijd afstand en rust.

    Groetjes,

    Erik, Désirée, Lieke, Rens en Maarten

  • 28 November 2007 - 11:56

    Schape(n)zak:

    Zorg goed voor de kids en jezelf en tot ziens, waar dan ook..

  • 28 November 2007 - 21:57

    Oma:

    Hallo Annemiek. Fijn dat je weer goed bent aangekomen. Kun je niet een beetje warmte naar hier sturen, want hier is het echt koud. Ik ben bij Jannelies m'n Sinterklaasversjes aan het tikken en mag van haar jou 'n berichtje sturen. Leuk hè.
    Annemiek een heel fijne tijd in India en misschien mag ik nog wel eens 'n berichtje sturen. Het allerbeste en een dikke zoen van Oma..

  • 28 November 2007 - 22:35

    YM:

    He Miek,
    Een berichtje van die moderne oma van je lees ik. Dat zal je goed doen en niet alleen dat berichtje van oma, maar al die leuke reacties van zoveel mensen. Leuk om te lezen en vooral voor jou om te weten dat er velen met je mee(be)leven.
    Fijn je vanavond even gesproken te hebben, we wachten vol spanning op jouw volgende mailtje, verhaal of telefoontje.
    xxx YM

  • 30 November 2007 - 20:47

    Harrie:

    Hoi Annemieke,
    Welkom in India. Vandaag was Sandra uit Son hier op bezoek. Ik zal wel zien wat ik voor haar kan doen. Ze wil ook graag naar India. Wil je de groeten doen aan alle bekenden in Pondicherry zoals Jitteke en Nienke? Maar ook aan fr. Majella en de kok (s)? Ik wens je een vruchtbare tijd toe. Ik hoop dat je alle plannen om kunt zetten in wat je ervan gedroomd hebt.
    Hartelijke groet en een fijne tijd toegewenst, Harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Pondicherry

Kindia groepsreis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2009

Een vruchtbaar laatste weekje

13 Augustus 2009

India en ik

08 Augustus 2009

Evaluatiedagen

04 Augustus 2009

Veel gereis!

27 Juli 2009

De eerste dagen
Annemieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 83213

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2018 - 27 Oktober 2018

Op naar India - deel 15!

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Anamika in India deel 11

27 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Reis 10!

08 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Geertje en Annemieke naar India

15 November 2012 - 14 December 2012

India deel 8!

10 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Kindia in beeld 2011

23 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Kindia groepsreis

Landen bezocht: