Er even tussen uit! - Reisverslag uit Ossa de Montiel, Spanje van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Er even tussen uit! - Reisverslag uit Ossa de Montiel, Spanje van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Er even tussen uit!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

06 Juni 2009 | Spanje, Ossa de Montiel

Voordat de volgende spannende India-reis gaat beginnen, ben ik er even kort tussenuit gevlogen. Een weekendje naar Spanje om een vriendin die daar stage loopt op te zoeken. Gisteren aangekomen, vandaag Madrid verkend en naar Ossa de Montiel gegaan (2,5 uur reizen van Madrid). Morgen nog hier de omgeving verkennen en dan dropt Ans me maandag om 7 uur 's ochtends op de trein. Van daar ben ik dan weer 2 uur onderweg naar Atocha, waar ik op zoek kan gaan naar de juiste metrolijn. Ik heb de kaart al bestudeerd, dat kan toch niet moeilijk zijn met al die gekleurde metrolijntjes! Het enige lastige is dan men hier amper Engels spreekt en mijn Spaans niet verder komt dan 'sie' en 'gracias'. Maar ach, ik kom er wel!

En dan wordt het weer India-tijd! Deze keer ga ik zelf niet op de projecten werken, maar begeleid ik samen met Eefje een groep van 8 jongeren. Al maanden zijn we met hen met de voorbereiding bezig. 8 jonge individuen met allemaal een verschillende achtergrond hebben zich gevormd tot een hechte groep met hetzelfde doel: meewerken op projecten in een ontwikkelingsland. Hoe de voorbereiding tot nu toe verlopen is, is te lezen om www.stichtingkindia.waarbenjij.nu.
Voordat we 23 juli voor een maand naar India vertrekken, staan er nog een aantal leuke (sponsor)activiteiten op de planning. Zo wordt 13 juni het Rocking' to India festival, onder leiding van Lorenzo, Lieke en Roel in Son georganiseerd. 20 juni zullen Rik en Claudia met een aantal vrienden als levende standbeelden in de Eindhovense binnenstad te bewonderen zijn en 5 juli is de laatste voorbereidingsdag, deze keer samen met familie en vrienden.

Tuurlijk zijn mijn persoonlijke ervaringen van onze tijd in India weer op deze site te lezen. En net als altijd hoop ik weer op jullie leuke berichtjes terug.

Adios!

Annemieke

  • 07 Juni 2009 - 09:22

    Sonja:

    He wereldreiziger,
    Dat doe je goed, effe een weekendje Spanje!! Veel plezier!

  • 13 Juni 2009 - 14:22

    Raja& Jose From JET:

    Hai, Brothers and Sisters
    Greatings and wishes to all of your Trip ti India. we are welcom you with pleasure. Have a nice Journey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ossa de Montiel

Kindia groepsreis

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2009

Een vruchtbaar laatste weekje

13 Augustus 2009

India en ik

08 Augustus 2009

Evaluatiedagen

04 Augustus 2009

Veel gereis!

27 Juli 2009

De eerste dagen
Annemieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 83189

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2018 - 27 Oktober 2018

Op naar India - deel 15!

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Anamika in India deel 11

27 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Reis 10!

08 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Geertje en Annemieke naar India

15 November 2012 - 14 December 2012

India deel 8!

10 Januari 2011 - 08 Februari 2011

Kindia in beeld 2011

23 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

Kindia groepsreis

Landen bezocht: