Ben er weer van tussen! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu Ben er weer van tussen! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Annemieke Broek - WaarBenJij.nu

Ben er weer van tussen!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

01 Januari 2009 | Nederland, Eindhoven

Zojuist heb ik nog eens het stukje gelezen dat ik schreef vlak voordat ik de vorige keer naar India vertrok. Maanden keek ik toen naar het vertrek uit.
Hoe anders is dat nu! De afgelopen maanden ben ik zo druk bezig geweest met het verbouwen en inrichten van mijn nieuwe flatje, dat mijn gedachten helemaal niet bij India zaten. En zondag vlieg ik al!
Gelukkig maar dat Raja (van het project JET in India) me afgelopen week vroeg wat mijn programma is gedurende de 2 weken dat ik in India ben. Hij weet dat ik niet veel tijd heb om op JET zelf te zijn. Het doel van deze reis is dat ik de groepsreis die Kindia in augustus voor jongeren gaat organiseren ter plekke ga voorbereiden. Daarnaast is het meteen een mooie gelegenheid om de voortgang van de nieuwbouw van het project te zien.
Ik kijk er weer erg naar uit om de kids terug te zien, maar ben ook benieuwd hoe ik deze korte reis waarin veel te doen valt ga ervaren.
We zullen het zien!

groetjes, Annemieke

• 02 Januari 2009 - 16:27

Gekko:

zet 'm op en natuurlijk heel veel plezier

• 02 Januari 2009 - 16:32

Luc, Christel Goddyn:

Dag Annemieke
    Een fantastische en vruchtbare reis toegewenst.
    Nu zondag, 4 januari, vertrekken ook wij naar Nepal en India. op 19 en 20 januari zijn we bij ons sposorgezin in Pondichery.
    Met deze wensen we u en het ganse Kindia team een gelukkig 2009.

• 05 Januari 2009 - 08:11

YBC:

Hé A, Waar we normaal 20 min. voor nodig hebben, had ik er zojuist 3 kwartier over gedaan !!!
    Er ligt zo,n enorme pak sneeuw dat ze de wegen niet schoon gekregen hebben. Maar goed, daar zul jij geen last hebben op dit moment. Veel succes met je programma en hhor alweer uit naar je verhalen.